Ունիվերսալ հավելում դիզելային վառելիքի համար վառելիք RAVENOL Fliessverbesserer

վաճառողի կոդը: 1430220
Կարճ հոդված: 1430220-250
Ամբողջական հոդվածը: 1430220-250-05-000
Շտրիխ կոդ: 4014835320390
Ժառանգական շտրիխ կոդեր:
Հնացած հոդվածներ:
Գին:
5151 ֏

Ունիվերսալ հավելում դիզելային վառելիքի համար վառելիք RAVENOL Fliessverbesserer

վաճառողի կոդը: 1430220
Թեգեր:

Դիզելային վառելիքի համալիր բազմաֆունկցիոնալ հավելում: Բարելավում է դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի բնութագրերը և քսայուղային հատկությունները:

Դիզելային վառելիքի համալիր բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութ RAVENOL Fliessverbesserer պատրաստված է Գերմանիայում ՝ օրգանական լուծիչում լուծված հալոգեններ և եթերային խմբեր պարունակող օլեֆինների հիման վրա ։
ԳՕՍՏ 305-82 համաձայն, կախված Ռուսաստանում օգտագործման պայմաններից, սահմանվում են դիզելային վառելիքի երեք ապրանքանիշեր.

Ա (ամառային) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել 0°C և բարձր շրջապատող օդի ջերմաստիճանում;

Ձ (ձմեռային) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել շրջակա օդի մինուս 20°C և ավելի բարձր ջերմաստիճանում (վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանում մինուս 35°C ոչ բարձր) և մինուս 30°C և ավելի բարձր (վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանում մինուս 4°C ոչ բարձր);

Ա (արկտիկական) - խորհուրդ է տրվում օգտագործել շրջակա օդի մինուս 50°C ջերմաստիճանում:

Դիզելային վառելիքի օգտագործման սեզոնայնությունը սահմանող որոշիչ ֆիզիկական ցուցանիշներն են:

Դիզելային վառելիքի կարծրացման ջերմաստիճանը, °C-կարծրացման պատճառը ածխաջրածինների բյուրեղների միաձուլումն է միմյանց միջև կոշտ բյուրեղային ցանցի մեջ: Սառեցման ջերմաստիճանը որոշում է տանկերի մեջ դիզելային վառելիքի տեղափոխման, լիցքավորման, ջրահեռացման և լցման հնարավորությունը: Այս ցուցանիշը գործնական նշանակություն չունի շարժիչի գործարկման հնարավորությունը որոշելու համար:

Դիզելային վառելիքի պղտորման ջերմաստիճանը, °C-պղտորման պատճառը կողմնորոշված մոլեկուլների խմբի ձևավորումն է, որոնք դառնում են բյուրեղների ձևավորման կենտրոններ ։ Վառելիքի համակարգի միջոցով դիզելային վառելիքի նորմալ պոմպային ջերմաստիճանը ֆիլտրի տարրերի միջոցով 2°C բարձր է ամպամածության ջերմաստիճանից: Ըստ ամպամածության ջերմաստիճանի, որոշվում է RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի ներդրման առավելագույն պահը: Հավելանյութը պետք է ավելացվի վառելիքին 3-5°C բարձր ամպամածության ջերմաստիճանից բարձր ջերմաստիճանում

Դիզելային վառելիքի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը, °C-ն այն ջերմաստիճանն է, որի դեպքում դիզելային վառելիքը սառչելուց հետո ի վիճակի է որոշակի արագությամբ Անցնել ֆիլտրի տարրով: Ստանդարտ պայմաններում փորձարկվելիս առավելագույն ջերմաստիճանը վերցվում է որպես ֆիլտրի առավելագույն ջերմաստիճան, որի դեպքում 20 սմ վառելիքը անցնում է ստանդարտ ֆիլտրի միջով 60 վրկ-ից պակաս:

ԳՕՍՏ 305-82 պահանջներ դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունների համար.

Ցուցանիշի անվանումը

Ստանդարտ ապրանքանիշի համար

Փորձարկման մեթոդ

Սառեցման ջերմաստիճանը, °C, ոչ ավելի բարձր, կլիմայական գոտու համար.

Համաձայն ԳՕՍՏ 20287 ' սույն ստանդարտի 5.2-րդ կետի հավելումով

չափավոր

-10

-35

-

սառը

-45

55

Ամպային կետ, °C, ոչ ավելի բարձր, կլիմայական գոտու համար.

Համաձայն ԳՕՍՏ 5066 (երկրորդ մեթոդ)

չափավոր

-5

-25

-

սառը

-35

Զտման առավելագույն ջերմաստիճանը, °C, ոչ ավելի բարձր

-5

-

-

Համաձայն ԳՕՍՏ 22254

Երբ դիզելային վառելիքը, թեթև ջեռուցման յուղը կամ կաթսայատան վառելիքը սառչում են CP ամպամածության ջերմաստիճանից ցածր ջերմաստիճանի, առաջանում են N-պարաֆինային բյուրեղներ(n-ալկաններ): Այս բյուրեղները խցանում են վառելիքի համակարգի ֆիլտրի տարրերը և խողովակաշարերը ՝ դրանով իսկ խանգարելով կամ ամբողջովին դադարեցնելով վառելիքի բնականոն մատակարարումը: RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը խանգարում է այդ բյուրեղների ձեւավորմանը եւ ավելացմանը եւ անհնար է դարձնում եռաչափ դոնդողանման պարաֆինային բյուրեղների ձեւավորումը: Դրա շնորհիվ ֆիլտրման սահմանային ջերմաստիճանը CFPP (Cold Filter Plugging Point) և հեղուկության կորստի ջերմաստիճանը նվազում են:

Օգտագործում.

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի կիրառումը դիզելային վառելիքի վրա ապահովում է.

Ամառային դիզելային վառելիքի բոլոր ապրանքանիշերի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը մինչև -25°C

Ձմեռային դիզելային վառելիքի և ոչ ստանդարտ դիզելային վառելիքի ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանի զգալի նվազում:

Դիզելային վառելիքի ցետանի քանակի վրա ազդեցության բացակայություն

Դիզելային վառելիքի մածուցիկության և խտության փոփոխություն չկա

Դիզելային վառելիքի քիմիական կայունությունը պահեստավորման ժամանակ

Դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունները բարելավելու այլ եղանակների կիրառման հետ կապված խնդիրներ:


Ամառային դիզելային վառելիքին սովորական ցածր օկտանային բենզին ավելացնելը

Բենզինի 30% ապահովում է ֆիլտրի ջերմաստիճանը մոտ -10°C, բայց ցետանի քանակի անխուսափելիորեն փոփոխությունը երաշխավորում է գործարկման վատթարացումը և դիզելային շարժիչի կոշտ աշխատանքը: Վառելիքի մածուցիկությունը և խտությունը փոխվում են: Դիզելային շարժիչի վառելիքի համակարգի բջիջները նախատեսված են որոշակի խտության և մածուցիկության դիզելային վառելիքի պոմպացման և ցողման համար: Այս ֆիզիկական ցուցանիշների փոփոխությունը խաթարում է համակարգի բնականոն աշխատանքը, հանգեցնում է վառելիքի գերածախսի, նվազեցնում է ռեսուրսը։ Վառելիքի քսայուղային հատկությունները վատթարանում են, և արդյունքում մեծանում է վառելիքի սարքավորումների շարժվող մասերի մաշվածությունը, մխոցային պոմպերի շփման գոլորշիները, կողպման ասեղները, քորոցները և դրանց ռեսուրսի նվազումը: Վառելիքի դյուրավառության դասը փոխվում է, ինչը կարող է հանգեցնել դժբախտ պատահարների և հրդեհների: Պահպանման ընթացքում նկատվում է վառելիքի շերտավորում:

Ամառային դիզելային վառելիքին կերոսինի ավելացում:

Կերոսինի 50% ապահովում է ֆիլտրի ջերմաստիճանը մոտ -15°C: խնդիրները նույնն են, ինչ բենզինի ավելացման դեպքում:


Ամառային և արկտիկական դիզելային վառելիքի խառնուրդի պատրաստում

Դիզելային վառելիք, %

Ջերմաստիճանը, °C

Ամառային

Արկտիկական

Ֆիլտրման առավելագույն հնարավորությունը

Ամպամածություն

Պնդացում

80

20

-13

-9

-18

50

50

-20

-15

-26

30

70

-23

-18

-35

15

85

-29

-22

-40

Երկու տարբեր տեսակի դիզելային վառելիքի պահպանման, տեղափոխման, հաշվառման և խառնման խնդիր է առաջանում:


RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործման եղանակները.

Եթե ​​մեքենան լիցքավորվում է ստացիոնար բենզալցակայանից (պահեստային բաքը գտնվում է գետնի տակ), ապա լիցքավորումից առաջ հավելումը ավելացրեք բաքում: Վառելիքի հոսքը կապահովի լավ խառնուրդ: Հավելումը պետք է ունենա 0°C բարձր ջերմաստիճան:

Եթե ​​մեքենան լիցքավորվում է շարժական կոնտեյներով (բաժան), ապա տարան տեղադրեք տաք տեղում, սպասեք մինչև վառելիքը տաքանա մինչև 0°C բարձր ջերմաստիճանը (վառելիքի պղտորությունը վերանա), ավելացրեք հավելումը բաքում և լցնել վառելիքով:

Եթե ​​մեքենան լիցքավորվում է գետնի մակերևույթին կանգնած բեռնարկղերից (կոնտեյների տիպի լիցքավորում), ապա նախ վառելիքը լցրեք շարժական տարայի մեջ, դրեք այն տաք տեղում, սպասեք մինչև վառելիքը տաքանա մինչև 0° բարձր ջերմաստիճան։ C (վառելիքի ամպամածությունը վերանում է), բաքում ավելացրեք հավելում և ավելացրեք վառելիք:

0°C ցածր ջերմաստիճանում RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը խտանում է, բայց դա որևէ ազդեցություն չի ունենում արտադրանքի որակի վրա: Բավական է հավելանյութը դնել ջերմության մեջ, և ամայացումը անհետանում է։ Անհրաժեշտ է հավելանյութ ավելացնել վառելիքին միայն հեղուկ տեսքով ' 0°C բարձր ջերմաստիճանում:

Բազմաֆունկցիոնալ հավելումը RAVENOL Fliessverbesserer-ը չի լուծում արդեն ձևավորված պարաֆինային բյուրեղները: Մինչ օրս պարաֆինի բյուրեղների լուծարման հայտնի մեթոդներ չկան, որոնք չեն փոխում վառելիքի ֆիզիկական հատկությունները: Եթե ​​պարաֆինային բյուրեղները խցանում են ֆիլտրերն ու խողովակաշարերը, նախքան հավելումը ավելացնելը, ապա միայն ջերմությունը կարող է օգնել:

Դիզելային վառելիքով RAVENOL հավելումների խառնման աղյուսակ (ամառային դիզելային վառելիքի համար)

Հավելանյութերի քանակը, մլ:

Դիզելային վառելիքի քանակը, լիտր

Ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը,°C

50

50

- 10

100

50

- 18

150

50

- 23

200

50

-25

250

50

-26

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութն իրացվում է 250 մլ և 1 լիտր մանրածախ փաթեթավորմամբ։ Սովորաբար դիզելային շարժիչներով մարդատար ավտոմեքենաների վրա վառարանների բաքն ունի ավելի քան 50 լիտր ծավալ, այսինքն. մեկ տուփ 250 մլ: 50 լիտր լցվող վառելիքի հավելանյութերը կապահովեն հուսալի պաշտպանություն մինչև -26°C:

Դիզելային շարժիչներով բեռնատարների և հատուկ սարքավորումների վրա սովորաբար վառելիքի բաքն ունի ավելի քան 200 լիտր ծավալ, այսինքն. 1 լիտր մանրածախ փաթեթավորումը 200 լիտր վառելիքի համար կապահովի նաև վստահ պաշտպանություն մինչև -26°C:


Բարեխառն կլիմայական գոտու 3-րդ ապրանքանիշի ձմեռային դիզելային վառելիքի համար

Հավելանյութերի քանակը, մլ:

Դիզելային վառելիքի քանակը, լիտր

Ֆիլտրման առավելագույն ջերմաստիճանը, °C

50

50

- 25

100

50

- 28

150

50

- 31

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութը մշակվել է Գերմանիայում արդյունաբերական եղանակով նավթավերամշակման գործարաններում դիզելային վառելիքի արտադրության մեջ կիրառվող տեխնոլոգիայի կիրառմամբ:

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութը կարող է օգտագործվել նաև կիսաարդյունաբերական կայանքներում, որոնք հավելանյութը ներմուծում են վառելիքի մեջ պահեստավորման ընթացքում տարաներում պոմպային գործընթացում:

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելումը ոչ միայն բարելավում է դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի կատարումը: Այն նաև բարելավում է դիզելային վառելիքի քսայուղային հատկությունները։

Սա հատկապես կարևոր է ներմուծված սարքավորումների սեփականատերերի համար, որոնց վառելիքի սարքավորումները նախատեսված են բարձրորակ դիզելային վառելիքի օգտագործման համար: Ներմուծված բոլոր մեքենաները նախատեսված են դիզելային վառելիքի օգտագործման համար, որոնք արտադրվում են EN 590:2009 հրահանգի համաձայն:

Կարևոր ցուցանիշներից մեկը, որը ստանդարտացնում է այս եվրոպական ստանդարտը, դիզելային վառելիքի յուղման հզորությունն է։ Այն գնահատվում է ISO 12156 -1 կամ ASTM D6079-97 մեթոդով ՝ օգտագործելով բարձր հաճախականության փոխադարձ կանգառ, անգլերեն տառադարձմամբ ՝ High Frequency Reciprocating Rig (HFRR): Համաձայն en 590: 2009 ստանդարտի, մաշվածության կետի տրամագիծը չպետք է գերազանցի 460 միկրոնը:

Այս գույքը ընդհանրապես չի ստանդարտացվում ռուսական ԳՕՍՏ կողմից: Պատճառն այն է, որ մինչ օրս Ռուսաստանում չի հաջողվել հաստատել համապատասխան հավելումների արդյունաբերական արտադրությունը։ Արտահանման դիզելային վառելիքի արտադրության համար օգտագործվող հավելումները, որոնք արտադրվում են ռուսական նավթավերամշակման գործարանների կողմից ' գործարանային տեխնիկական պայմանների հիման վրա, Ռուսաստանում մատակարարվում են աշխարհի առաջատար արտադրողների կողմից BASF, Clariant, Infineum, ինչը հանգեցնում է դիզելային վառելիքի զգալի թանկացման: Բայց քանի որ ԳՕՍՏ չի կարգավորում դիզելային վառելիքի որոշակի քսայուղային հատկությունների առկայությունը, արտադրողները սահմանափակվում են ռուսական ստանդարտի պահանջներին համապատասխան:

RAVENOL Fliessverbesserer բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործումը թույլ է տալիս ոչ միայն բարելավել դիզելային վառելիքի ցածր ջերմաստիճանի հատկությունները, այլև բարձրացնել վառելիքի քսայուղային հատկությունները եվրոպական ստանդարտի պահանջների մակարդակին:

Դիզելային վառելիքի բարելավիչ հավելումները խորհուրդ են տրվում օգտագործել նաև ավտոարտադրողների կողմից: DaimlerChrysler բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութի օգտագործումը կարգավորվում է BB00.40-P-0137-01A շրջաբերականով:

Դիզելային շարժիչների շատ արտադրողներ անուղղակիորեն խորհուրդ են տալիս օգտագործել բազմաֆունկցիոնալ հավելանյութ՝ նշելով, որ դիզելային շարժիչները պետք է աշխատեն EN 590:2009 եվրոպական ստանդարտին համապատասխանող դիզելային վառելիքի վրա, իսկ վառելիքի անկայուն որակ ունեցող երկրներում՝ բազմաֆունկցիոնալ: անհրաժեշտ է հավելում.

Դիմումը Fliessverbesserer ապահովում է.

  • Ամբողջական այրում
  • Անխափան բռնկում
  • Կայուն մածուցիկություն, մաշվածության դիմադրություն
Ցույց տալ ավելին Ցույց տալ ավելի քիչ

Բնութագրերը

Կարգավորում Արժեք
Լայնությունը, mm 580
Երկարություն, mm 580
Բարձրություն, mm 885
Քաշը, kg 197.04
BMW 83192296922
Mercedes-Benz A000989304509
Volkswagen Group G001790M3